wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zasady wysyłki
Kontakt
  • Korporacja Spinka Sp.z.o.o
    ul. Rosoła 13/1
    Warszawa 02-796
    NIP 951-250-51-85
    REEGON 386697507
    KRS 0000853364

    konto NEST Bank. SWIFT: NESBPLPW
    PL 05 1870 1045 2083 1068 1067 0001
    NIP: 951-250-51-85
  • E-mail:hurt@chemhurt.pl
  • Telefon602 395 051
  • Godziny działania skleputel czynny pn- pt 10.00 - 16.00, zamówienia online 24h
Hity sklepowe
1
OzonBox L - innowacyjny generator ozonu

OzonBox L - innowacyjny generator ozonu3 680,00 zł brutto2 991,87 zł netto

Kompres żelowy uniwersalny zimno / ciepło

Kompres żelowy uniwersalny zimno / ciepło17,28 zł brutto16,00 zł netto

Zmiana języka
PolskiAngielski
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Systemy płatności
  • PayU
  • Przelewy24
  • CashBill
  • PayU Raty

Zasady wysyłki

Zasady wysyłki towaru. 

Nasz towar jest  ma bardzo szerokie  spektrum wagowe i gabarytowe - może ważyć 1 kg lub kilkaset  kg, a to wszystko  jest uzależnione  do wielkości zamówienia 

Przesyłki Kurierski - Polska

Realizujemy zamówienia do wagi 30 kg. o standardowych  gabarytach.  cena 19 zł , 
Wszystkie inne koszty wysyłek w konfiguracjach w zależności od kategorii produktu bedzie widać w koszyku sklepu 

Uszkodzenie przesyłki  kurierskiej 

Odbiór towaru od kuriera musi być poprzedzony gruntownym sprawdzeniem, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia szkód transportowych konieczne jest spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego.
Daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody, oraz spisania raportu muszą być identyczne. W uwagach należy zaznaczyć, że sprzęt/towar był zapakowany w oryginalny karton sklepu  lub karton zewnętrzny. W przypadkach, kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. Glinka Agency  prowadząca sklep internetowy Multistore24.com.pl   nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i reklamację w firmie transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w imieniu klienta składa Glinka Agency  a  Klient otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki po rozpatrzeniu  reklamacji.

Wszystkie  produkty  wysyłamy przesyłką kurierską UPS / DPD / INPOST / FEDEX
Formy rozliczeń za wysyłkę 


Pobranie - odbywa się tylko dla przesyłek wysłanych  Kurierem  - dane adresowe mogą być poddane weryfikacji, brak  telefonu komórkowego dla  kuriera uniemożliwia wysłanie  nam  takiej przesyłki wartość do 250 zł  / niestety nie wszystkie produkty możemy wysłać za pobraniem 
-  Przedpłata - Kurier UPS / DPD / INPOST / FEDEX - wysyłka po  zaksięgowaniu płatności 


 

Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu